Calendari

És molt important seguir les dates del calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

• Preinscripció: Del 9 al 21 de març de 2022: presentació de sol·licituds
  • 21 d'abril de 2022: Publicació de les llistes amb el barem provisional
  • Del 22 al 28 d'abril de 2022: presentació de reclamacions al barem provisional (aquesta reclamació serà online)
  • 3 de maig de 2022: publicació de llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions
  • 9 de maig de 2022: sorteig per resoldre les sol·licituds empatades en punts
  • 11 de maig de 2022: llista ordenada definitiva
  • 12 de juny de 2022: publicació de les llistes d’assignació i llista d'espera
  • Perí ode de matriculació: del 21 al 29 de juny de 2022 amb cita prèvia al centre

Procés de Preinscripció

Aquest curs totes les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper.

No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció.

El codi d’Arrels II és 25004309, el necessiteu per indicar a quin centre us voleu preinscriure.

Hi ha dos tipus de sol·licitud:

• Electrònica: cal identificació digital (recomanada)
  • Suport informàtic: sense identificació digital però cal adjuntar la documentació.

Cal fer-ho a la pàgina web:

En aquesta pàgina trobareu tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte el procés de preinscripció.

Passos a seguir:

1. Escollir els estudis als que us voleu preinsciure.
  2. Preparar el procés fent tot el que s’indica al quart apartat del punt 1.
  3. Fer la sol·licitud al primer apartat del punt 2.

Què necessito per fer la sol·licitud electrònica?

1. Certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat, etc.

Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil. Us expliquem com: Accediu a l’adreça https://idcatmobil.seu.cat/ i trobareu les instruccions pas a pas de com fer-ho.

Per obtenir l’IdCAT mòbil, cal ser major de 16 anys i tenir preparat en el moment d’accedir a la web:

• DNI/NIE/Passaport/Doc identificador d’un país de la UE o targeta de residència comunitària
  • Adreça de correu electrònic
  • Un telèfon mòbil a efectes d’identificació i contacte
  • Targeta sanitària per la teva identificació

Per utilitzar l’idCAT Mòbil només cal introduir el número de document d’identitat i el número de telèfon mòbil en el web on calgui identificar-se electrònicament per fer un tràmit. Tot seguit es rep un missatge al telèfon, que conté una clau d’accés per introduir-la en el web. En aquest cas, al tràmit de sol·licitud de preinscripció.

1. Número RALC

Una vegada identificats, caldrà entrar el número d’identificació de l’alumne/a a RALC que us proporcionarà l’escola on està matriculat per poder recuperar les seves dades personals i acadèmiques, omplir les preferències i enviar la sol·licitud.

Per l’alumnat d’Arrels aquest número RALC el trobareu al Clickedu.

1. Per fer la preinscripció electrònica cal que accediu a la web

En la majoria de casos no caldrà fer res més ni adjuntar cap tipus de documentació, donat que s’haurà fet l’intercanvi de validació de les vostres dades amb totes les administracions implicades.

Què necessito per fer la sol·licitud en suport informàtic?

Caldrà indicar les dades identificatives de l’alumne/a amb el seu (DNI si és el cas que en té o NIE) i les dades dels tutors. Omplir el formulari, a l’enviar-ho es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades, adjuntar escanejada o fotografiada la documentació d’identificació i filiació (DNI, llibre de família, etc), juntament amb la que al·legueu a efectes de barems i que no s’hagi pogut validar.

IMPORTANT: Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud. El DNI ha d’estar escanejat per les dues cares.

Si es presenta aquesta sol.licitud SEMPRE s’haurà d’adjuntar el document identificatiu de la persona que presenta la sol.licitud i el llibre de família.

Si no s’envia adjunta aquesta documentació obligatòria, la sol.licitud no es podrà enviar.

Per fer la preinscripció en suport informàtic cal que accediu a la web

Procés de matrícula

• Període de matriculació: del 21 al 29 de juny de 2022 amb cita prèvia al centre.

Publicació de llistats