joomla social share plugin
prim306x24072
eso2 360x24072
cf bat2 360x24072

L'escola Arrels és un centre educatiu de Solsona amb una oferta integral que comprèn des de la llar d'infants fins als cicles formatius més actuals, incloent educació primària, secundària i batxillerat.

Educació en valors, adaptada al perfil de cada alumne, entusiasme i ganes de fer bé les coses són algunes de les idees que ens mouen.

Et convidem a conèixer-nos més.

Què diuen de nosaltres

Un plaer acompanyar-vos en aquest camí

La base de tota societat és l'educació i en aquest aspecte l'Escola Arrels ha iniciat un camí pioner a través de l'educació emocional, transmetent valors que fomenten l'autoestima dels seus alumnes i orientant-los per treure el millor de si mateixos.
Només gràcies al vostre equip entusiasta i motivat ha estat possible iniciar, mantenir i millorar un projecte que té com a objectiu formar a persones emocionalment intel·ligents, que tinguin un bon benestar personal i social.

Laia Casas

Actitud, empenta i valors

Sou una escola emprenedora, amb totes les lletres. Fa ja uns anys que he tingut el goig d'acompanyar-­vos en activitats formatives. I el que apreneu ho apliqueu, i voleu saber més per aplicar més. Sou una escola amb actitud, amb empenta, decidida a fer dels vostres alumnes no només bons estudiants, sinó sobretot persones compromeses amb la vostra terra. Arrels no és només un nom, és una declaració dels valors que us identifiquen.

Maria Batet