COMPANY D’AVENTURES

El projecte “Company d’aventures” és un projecte iniciat el curs 14-15 . Forma part de les actuacions de centre per tal d’afavorir la interrelació de l’alumnat de diferents etapes. Cada alumne té un Company d’aventures d’un altre nivell escolar i al llarg del curs es realitzen diferents activitats en les quals treballen plegats.

Aquestes noves relacions faciliten l’aprenentatge d’un ampli ventall d’habilitats i actituds que contribueixen en gran mesura al seu desenvolupament emocional, cognitiu i social.

PROJECTE DE L’APADRINAMENT LECTOR

A l’escola Arrels treballem el projecte de l’apadrinament lector, amb la finalitat de motivar els nostres alumnes en la lectura i millorar el seu nivell lector, establint relacions d’ajuda i col·laboració entre infants d’edats diferents.

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza per parelles. Els alumnes de CS fan de padrins lectors dels alumnes de P5 i 1r, ajudant-los a millorar la seva habilitat lectora i encomanant-los el gust per la lectura.

Els alumnes que fan de padrins de lectura adquireixen el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol.

És un projecte molt interessant. S’estableixen bons lligams afectius entre padrins i fillols i es potencia la convivència i la responsabilitat a ambdues parts, establint un compromís seriós de col.laboració i ajuda.

Comapnys d'aventures
Lectors Apadrinats

"Creixent amb tu integra dos projectes: El projecte “Company d’aventures” iniciat el curs 14-15 i el projecte de l’apadrinament lector."

L'equip de Creixent amb tu

JordiSegura

Jordi Segura

Programació, Sistemes Operatius, CMS i Tecnologia
josep-garriga

Josep Garriga

Xarxes, seguretat, bases de dades
gerardfarras

Gerard Farràs

Cap d'estudis dels cicles formatius. Seguretat, Serveis de xarxa, Sistemes operatius.
Aneu a la barra d'eines
Bitnami